קורסי העשרה והדרכה

קורס תזונה לספורט, 20 שעות

הקורס מכוון למדריכים, למאמנים ולספורטאים בענפי הספורט השונים המעוניינים להרחיב ולהעמיק את הידע. הקורסים מחולקים לפי קבוצות ענפי הספורט השונים: 1. ענפי הריצה, רכיבה על אופניים, טריאתלון,  2. מקצועות הקרב השונים, 3. ענפי הסטודיו האירוביים והחיזוקים.

הנושאים בהם עוסק  הקורס: אבות המזון, ערכם הקלורי, תפקידם בגוף בחיי היומיום, ההוצאה הקלורית בהקשר לכל ענף ספורטיבי, פעילות גופנית ודופק, כיצד כל אלה משפיעים על הירידה במשקל ועל השמירה על המשקל לטווח הארוך

התמקדות במערכת העצמות ומרכיביה בהקשר התזונתי והפעילות הגופנית, במרכיבי מערכת הדם, בקשר שבין תקינות מערכת הדם לבין היכולת הספורטיבית

בנושא המים והמלחים: בחיים בכלל ובספורט בפרט

ובהתמקדות בתזונה לכל ענף ספורט בתקופת אימונים, בתקופת תחרויות ובפגרה.

קורס מדריכים לאורח חיים בריא 120 שעות

קורס מקיף למדריכי כושר מוסמכים, למורים לחינוך גופני המעוניינים להתמקצע בעבודה עם אנשים במשקל עודף, למורים כלליים המעוניינים להרחיב את הידע ולעזור לתלמידיהם.

הקורס קושר בין התזונה הנכונה, והפעילות הגופנית לבין הבריאות ומניעת השמנה; כולל הרצאות על תזונה נכונה, על פעילות גופנית, על השפעת שני הגורמים הללו על הבריאות, על גורמי סיכון, ועל מחלות הנובעות עקב השמנה. כמו-כן מושם דגש בקורס על מניעת השמנה.

יאיר עובר על כל אבות המזון ומסביר על נחיצותו של כל אב מזון, מינרל וויטמין, איזו כמות מומלץ לצרוך ממנו, מה קורה כשאוכלים ממנו פחות מדי ומה קורה כשאוכלים ממנו יותר מדי וכיצד משפיע כל האמור לעיל על גופנו ועל בריאותנו.

הוא מדבר על חשיבות הפעילות הגופנית האירובית ותרומתה לבריאות תקינה ולהרזיה,

מסביר על השפעת הפעילות על מחלות נִלוות להשמנה, וכיצד לבצע אותה בצורה הבטוחה והיעילה ביותר.

יאיר קושר את נושא התזונה, הפעילות והבריאות להרזיה, מלמד את תלמידיו כיצד להנחיל את הידע הלאה לתלמידיהם ומלמד כיצד למנוע השמנה בדורות הבאים.

הרצאות        אימון ריצה        ייעוצים אישיים         סדנאות הרזיה ואורח חיים בריא      סדנאות הרזיה לבני נוער